Cert este ca spotul de promovare a tarii noastre, prezentat acum o saptamana de Agentia Nationala a Turismului, nu a fost digerat de mai multi concetateni si se pare ca va fi schimbat.

 

Agentia Nationala a Turismului a prezentat un filmulet menit sa promoveze tara noastra si sa atraga la noi turistii straini. Spotul a creat mai multe controverse pe retelele de socializare mai ales ca spotul de 20 de secunde costa circa 148 de mii de lei. 

 

Invitat anterior la O Seara Perfecta, Nicolae Platon, directorul Agentiei Nationale a Turismului, care a comandat acest spot, a marturisit ca in acest cost nu intra doar filmuletul de 20 de secunde, ci si altele doua: "Este primul spot de acest gen creat la noi. In acest cost mai intra si alte doua filmulete, de 7 minute si 20 de minute."

 

Cunoscutul blogger si regizor Viorel Mardare este unul din cei carora acest spot i-a trezit arsuri la stomac si indigestie.

 

 

 

Acesta a declarat ca 8000 de euro este un buget foarte mic pentru un spot de promovare a Republicii Moldova: "Nu vreau sa analizez din punct de vedere tehnic. Nu-mi place acest spot din considerent ca este un produs media care nu trezeste interesul. Noi spunem o minciunica cu acest spot. Se poate o politica mai agresiva, pentru ca noi nu avem practic cu ce ne lauda."

 

 

 

 

*sursa foto: Vipmagazin, 15 minute

acasatv.md