Exista o serie de obiceiuri care, searainainte de culcare, reprezinta un real pericol pentru silueta ta. Iata care sunt acestea:


1. Cafeaua

 

Desi cafeaua are efectele ei pozitive in timpul zilei, trebuie mentionat faptul ca seara este necesar sa fie evitata aceasta bautura. Cafeaua poate activa metabolismulin timpul noptii, ceea ce aduce la ingrasare. Incearca sa o inlocuiesti cu ceaiurile favorite. De preferat, ceai de tei sau ceai de menta.

 

 

 

 

2. Somn insuficient

 

Faptul ca nu dormi suficiente ore noaptea, aduce cu sine incetinirea metabolismului, ceea ce duce la acumularea de kilograme. Incearca sa dormi cel putin 7-8 ore pe noapte si evita sa stai pana tarziu, daca nu ai niciun motiv important ca sa faci acest lucru. Cel mai sanatos somn incepe de la ora 10 seara.

 

 

 

 

3. Folosirea telefonului

 

Atunci cand stingi lumina, trebuie sa renunti complet la telefon. De ce? Pentru ca, adevarata odihna inseamna sa te detasezi de tot ce te-ar putea distrage, sa te relaxezi complet si astfel, vine si starea de somnolenta. Oboseala resimtita dupa o noapte de somn poate duce la insomnie si la kilograme in plus. Incearca sa lasi telefonul cat mai departe de noptiera si sa inveti sa te bucuri de liniste.

 

Obiceiurile pe care le ai seara influenteazain mod clar organismul si modulin care acesta functioneaza. Somnul este la fel de important ca alimentatia si sportul. Toate suntin tandem si formeaza o echipa.

 

 

 

 

 

Sursa foto: google.com


clickpentrufemei.ro/