Pentru multi, prima tendinta este sa scape cat mai repede de actualul angajator, drept pentru care uita sa lase niste portite deschise care i-ar putea ajuta ulterior in cariera. Nu ne referim aici la formalitatile specifice departamentului de resurse umane. Indiferent daca pleci prin demisie, cu sau fara preaviz, ori prin acordul partilor, e indicat sa te gandesti la formularea unei scrisori de „Adio” catre superiorii cu functii de conducere cu care ai colaborat (directori, manageri generali etc.)

 

 

 

S-ar putea ca aceasta scrisoare de plecare din companie sa treaca total neobservata, insa la fel de bine te poate plasa intr-o postura avantajoasa pe viitor. Asta in conditiile in care lumea este mica si nu se stie daca nu cumva vei lucra din nou cu acelasi sef, poate chiar la acelasi loc de munca de la care tocmai ai plecat. O asemeneea scrisoare de ramas-bun nu trebuie sa fie una stufoasa, ci sa faca un scurt rezumat al despartirii, in trei pasi simpli, pe care ii prezentam mai jos.

 

 

 

1. O introducere in care sa-l informezi pe superior despre intentia de a pleca si care va fi ultima ta zi in companie. Motivele pentru care ai luat decizia nu-si au locul in aceasta scrisoare.


2. E obligatoriu sa formulezi un mesaj de recunostinta care sa-i faca sefului o ultima impresie pozitiva despre tine. Multumirile trebuie sa se refere la oportunitatile primite si la lucrurile pe care le-ai invatat in perioada petrecuta la locul de munca.


3. Asigura-l pe cel caruia ii trimiti scrisoarea ca vei depune toate eforturile in zilele ramase pentru a asigura o cat mai buna tranzitie.

 

 

 

Responsabilitatile tale vor fi preluate de o alta persoana, iar aceasta e principala preocupare a superiorilor atunci cand apar dezertari din echipa. Asadar, incearca sa afli direct de la sef cum poti sa faci cel mai bine aceasta predare de stafeta, astfel incat toata lumea sa fie multumita.

 

 

 

Sursa foto: Google.com

Perfecte