1. Mediteaza cel putin 15 minute zilnic

 Pune-ti pe fundal niste muzica ambientala sau de pian, stai turceste pe podea sau pe pat cu ochii inchisi si incearca sa nu te gandesti la nimic timp de 15 minute. Sa-ti relaxezi muschii si creierul este una dintre cele mai bune modalitati de a-ti mentine tonusul fizic si psihic ridicat.

 

2. Invata ceva nou in fiecare zi

Cunoasterea este putere, spune un proverb si, intr-adevar, vei descoperi ca te simti mult mai sigura pe tine si fericita atunci cand stii mai multe lucruri. Concentreaza-te pe 2-5 domenii care te intereseaza si propune-ti sa inveti ceva nou despre fiecare dintre ele zilnic. Iti place moda? Citeste despre trenduri! Iti place sa gatesti? Invata o noua reteta!

 

3. Fa-ti ordine in camera/in dulap/pe birou

Atunci cand exista ordine in spatiile tale personale (birou, camera, apartament, masina), te vei simti mai bine si vei lucra sau vei realiza alte activitati cu mai mare placere. In plus, vei scapa de un stres suplimentar cu ocazia curateniei saptamanale, cand vei avea mult mai putine de facut.

 

4. Rasfata-te

Nu trebuie sa astepti weekendul sau vara pentru un rasfat. Cumpara-ti un mic desert sanatos seara in drum spre casa, rezerva-ti 10 minute dimineata ca sa bei o cafea aburinda citind site-ul tau preferat, uita-te la un episod din serialul tau preferat, scufunda-te intr-o baie inspumata. Fa orice te face fericita, dar ai grija sa nu treaca o zi fara un astfel de moment.

 

5. Inconjoara-te de lucruri pozitive

Fie ca este vorba despre muzica pozitiva, stiri pozitive, filme pozitive sau persoane pozitive, incearca sa te inconjori de lucruri/oameni care iti dau o stare placuta. Nu lasa o melodie trista sa te umple de amintiri neplacute, nici o persoana rautacioasa sa iti strice ziua!

 

6. Ai grija la dieta ta

Atunci cand nu te hranesti bine, nu te simti bine fizic, iar acest lucru va avea efecte si asupra psihicului tau. Incearca sa mananci mai multe fructe si legume, sa bei mai multa apa si sa reduci consumul de zahar si grasimi. Ca sa nu cedezi tentatiei atunci cand te simti rau, iti poti pregati meniul pentru toata saptamana, in avans.

 

7. Fii recunoscatoare

Sa iti spui, in gand, cat de recunoscatoare esti pentru familie, prieteni, job, iubit sau corpul pe care il ai poate fi dificil, mai ales daca treci printr-o perioada grea si nu esti tocmai optimista. Dar daca iti repeti lucrurile astea suficient de des, vei incepe sa le crezi si vei ajunge sa simti recunostinta. Si, incet, incet, viata ta se va schimba.

Perfecte