Cum te poate ajuta? Afla din randurile de mai jos care sunt benficiile vitaminei D asupra organismului.

 

Previne durerile de cap. Daca durerile de cap sunt o problema cu care te confrunti regulat, atunci incearca sa consumi mai multa vitamina D. Studiile au aratat ca in cazul oamenilor care fac lucrul acesta durerile de cap nu mai sunt la fel de frecvente. Specialistii cred ca prorietatile antiinflamatorii ale vitaminei D combat factorii declansatori ai durerilor de cap.

 

Reduce riscul de aparitie a fibromului uterin. Un studiu realizat in 2013 a demonstrat ca femeile care consuma suficienta vitamina D au avut un risc mai scazut cu aproximativ 32 % de a dezvolta un fibrom uterin.

 

Regleaza nivelul colesterolului dupa menopauza. In anul 2014 a fost facut un studiu care a subliniat faptul ca vitamina D regleaza nivelul colesterolului dupa menopauza. La studiu au participat 600 de femei. Dupa 2 ani in care au consumat regulat vitamina D si in cantitati suficiente, s-a observat ca in cazul lor a scazut nivelul colesterolului rau. Mai mult decat atata, colesterolul bun a fost in crestere in cazul acestora.

 

Te ajuta sa iti mentii greutatea sub control. Tot in urma unui studiu s-a observat ca persoanele care au consumat vitamina D au acumulat mai putine kilograme pe parcursul unui an, comparativ cu cei care nu au primit suficienta vitamina D.

Opreste smasmele musculare. Unul dintre rolurile vitaminei D este acela de a ajuta muschii sa absoarba calciul de care au nevoie. Astfel vor fi oprite sau prevenite smasmele musculare.

 

Previne problemele de vedere. In urma unor cercetari s-a ajuns la concluzia ca persoanele care au consuma suficinta vitamina D risca mai putin sa aiba probleme de vedere.

 

Sursa foto: Google.com

Teotrandafir.com