Daca vrei sa slabesti, fa-ti din apa plata un prieten devotat si micsoreaza portiile, totodata, renunta la alimentele vicioase. „Apa plata este cea mai buna optiune de dupa sarbatori, pentru ca in aceasta perioada renuntam la hidratare. Urmeaza marul si laptele care sunt pline de glucide sanatoase si au 2–3 lingurite de zahar. Iar in cazul bauturilor carbogazoase, avem tocmai 8–9 lingurite de zahar la doar 250 ml de bautura, norma recomandata fiind de 5 lingurite de zahar.”

 

 


E indicat sa stabilesti un numar fix de mese pe care sa le ai pe parcursul zilei: „Este bine sa revenim la regimul nostru de 3 mese pe zi. In special, este vorba despre legume, fructe si verdeturi. Dupa cateva zile, daca ne si hidratam corect, o sa avem mai putine kilograme.”


 

 


De asemenea, spune nutritionista, este recomandabila si o zi de post negru: „In perioada acestor mese copioase, alimentele se acumuleaza in intestinul nostru si este foarte greu sa fie eliminate, deoarece este o lipsa de fibre alimentare. Este recomandat sa fie si o perioada de 24 de ore de post negru: nu mancam nimic, consumam doar apa. Acest fenomen ne ajuta sa ne restartam organismul. Dupa acest post, nu facem abuz de alimente, consumam ceva bogat in proteine.”

 

 

Categoric nu ne incepem dimineata cu fresh-uri, iar Maria-Victoria ne spune de ce: „Cumva ne-am deprins cu gandul ca sucul de acasa este mai sanatos decat cel de la market. Cu siguranta, este asa, dar atunci cand facem un suc, toate fibrele si tot ceea ce e natural si e bun pentru organismul nostru, ramane in acel aparat de stors, noi, de fapt, bem doar zaharul. Inlocuim fresh-ul cu un smoothie natural.”


 

 

 

Incheiem ziua cu alimente bogate in proteine slabe; cum ar fi pestele sau pieptul de pui asortat cu legume.

 

 

Mai multe detalii urmareste in videoul ce urmeaza:

 

 

Sursa foto: Google.com, Facebook.com

Perfecte