Carnea rosie

Nu spune nimeni ca burgerii si fripturile in sange sunt sanatoase, mai ales pentru inima, insa asta nu inseamna ca nu poti manca o carne rosie, neprocesata, preparata la cuptor. Potrivit cercetarilor, carnea rosie poate fi integrata cu succes in dieta mediteraneana, ca parte a unui stil de viata sanatos. Cardiacii nu trebuie sa faca exces, ci pot consuma intre 200 si 350 de grame pe saptamana. 

 

 

 

 

 

 

Ouale

Desi galbenusul poate fi periculos pentru bolnavii de inima, studiile arata ca un ou consumat la micul dejun poate imbunatati starea de sanatate cu peste 50%. De asemenea, consumul regulat de oua poate preveni afectiunile cardiovasculare, prin reducerea riscului aparitiei atacului cerebral vascular. sursa de proteine si vitamine esentiale, oul trebuie preparat prin fierbere, fiind recomandata evitarea prajirii lui. 

 

 

 

 

 

 

Grasimile

Multi oameni cred ca grasimile sunt rele pentru inima si ca, in timp, pot provoca atac de cord. Expertii in nutritie sunt de parere ca doar grasimile rele trebuie eliminate din alimentatie, iar cele bune, cum sunt cele regasite in avocado si peste gras, ar trebui consumate zilnic, avand rol cardioprotector. 

 

 

 

 

Sarea

se spune ca sarea consumata in exces mareste riscul aparitiei bolilor cardiovasculare. Cu toate astea, alimentul este o sursa importanta de sodiu, un mineral care ajuta la buna functionare a organismului. Nutritionistii arata faptul ca nu sarea de pe masa trebuie sa ne ingrijoreze, ci mai degraba sarea existenta in alimentele procesate pe care le gasim pe rafturile magazinelor si cea din produsele de tip fast-food. aceste alimente reprezinta un real pericol pentru persoanele predispuse la afectiuni cardiovasculare. 

 

 

 

 

Sursa foto:google.com

clickpentrufemei.ro