Nutritionista Corina Dascalu demoleaza stereotipul care spune ca datorita fructelor tomnatice putem adauga considerabil in greutate. Acesta fiind de fapt, motivul principal pentru care majoritatea femeilor renunta la acei struguri deliciosi.

 

Potrivit nutritionistei, secretul consta in cantitate. Afla care este explicatia Corinei Dascalu vizavi de acest subiect si cum sa tii o cura rationala din fructele si legumele acestui sezon.

 

„Sa nu va fie frica de fructe toamna, acestea nu ingrasa! Desigur, daca sunt consumate corect, iar daca tot e timpul lor acum, de ce sa nu profitam si sa ne incarcam cu nutrienti si vitamine de la aceste ingrediente minune?”


 

 

 

Printre fructele de toamna putem enumera STRUGURII, bogati in potasiu, flavoide care sunt si cei mai cautati antioxidanti la moment.

 

PRUNELE nu trebuie sa lipseasca din meniul vostru saptamanal, acestea avand grija de buna functionare a sistemului digestiv si de o curatire intensa a colonului.

 

Un alt fruct minune este GUTUIA care are grija de imunitatea noastra avand si un efect decongestionant pentru ficat, stimulent al funcţiilor nervoase.

 

 

 

MERELE, PERELE, NUCILE, DOVLEACUL, VARZA, VINETELE, CIUPERCILE sunt o sursa extraordinara de vitamine, nutrienti si minerale de care are nevoie organismul nostru pentru a fi sanatos si plin de energie.

 

Te intrebi cum sa le mananci ca sa asimilezi maximum de nutrienti?

 
Incearca regimul disociat, mai ales in ceea ce priveste fructele. Ele se digera mai usor, asimilam nutrientii mai repede si ne ferim de senzatia de balonare. Si da, fructe dimineata la mic dejun sub forma de smoothie sau suc, ia-le cu tine in geanta pentru a le consuma la ora de gustare, si, nu uita: NICIODATA fructe dupa masa.

 

 

 

Ce tine de legume, ele sunt mai putin pretentioase, asa ca consumale in forma lor cruda, pregatite termic, in ciorbe, supe, sucuri si chiar smoothiuri. De asemenea le poti combina intre ele fara nici o grija.

 

Nucile si semintele, grasimile sanatoase fara de care nu putem functiona trebuie sa fie prezente la orice masa, dar in cantitati moderate.

 

Daca vei urma cateva reguli simple si vei introduce in meniul tau cat mai multe alimente colorate natural, atunci si organismul va functiona la cote maxime, se va detoxifia si nu va mai fi nevoie sa te preocupi de trecerea anotimpurilor. 

 

 

 

Sursa foto: Google.com; Facebook.com/CorinaDascalu

Perfecte