Pui prajit, creveti sau tofu


Toatacestingredientsau orice alt aliment plin de proteine adauga calorii care nu sunt necesare si uneori chiar o doza de zahar. Dar mai mereu ne dorim o sursa de proteina, iar o alegere mai sanatoasa ar fi puiul facut la gratar, somonul, tonul sau ouale fierte.

 

 

Taitei sau galuste


Aceste ingrediente vor adauga doar calorii si grasimi salatei tale. incearca mai bine doua lingurite de nuci, fistic, seminte de dovleasau migdale ce iti vor oferi senzatia de satietate, si nu vei mai simti nevoia sa mananci snack-uri intre mese.

 

 

Dressing-urile cremoase


Dressing-urile ca cel Caesar si cel cu miere-Dijon sunt incarcate cu numeroase calorii. Incearca sa dai o aroma salatei tale cu otetul balsamic   sau uleiul de masline. sau poti sa iti concepi propriul dressing folosing avocado satahini pentru a obtine aceasi textura.

 

 

 

 

 

Dressing-uri fara grasimi


Dressing-urile fara grasimi au o cantitate mult mai mare de sare si zahar fata de cele normale. Incearca sa optezi pentru un dressing cu ulei de masline combinat cu otet balsamisau cu sucul de la o lamaie. De asemenea, asigura-te ca portia este una corespunzatoare, daca pui o cantitate prea mare din orice dressing, salata ta o sa devina un risc pentru dieta.

 

 

Crutoane


Desi acestea vor da un plus salatei tale, care o sa aiba o textura si o aroma mult mai delicioasa, si un numar foarte mic de crutoane poatadauga 100 de calorii salatei tale si cateva grame de grasimi saturate care nu au niciun beneficiu nutritional. Incearca sa le inlocuiesti cu nuci condimentate pentru a obtine acelasi efect.

 

 

Fructe uscate


Afinele uscate, caisele uscatsi strugurii uscati contin cam 22 de grame de zahasi 100 de calorii. inlocuieste-le cu fructe proaspete. Sau mananca un snack cu o cana cu fructe de padure, dupa pranz.

 

 

 

 

Sursa foto: Google.com

Elle.ro