Iata ce presupune aceasta noua dieta ce promite siluete perfecte.


 

Cuvantul „pegan” este o combinatie intre vegan si paleo. Paleo se refera la mancare neprocesata, multa carne si proteine, in timp ce veganismul inseamna renuntarea completa la produsele ce provin din animale. Dieta pegan, creata de doctorul Mark Hyman, recomanda evitarea lactatelor, a cerealelor si legumelor. De asemenea, el spune ca trebuie sa consumi multe fructe si legume, iar majoritatea grasimilor sa le iei din alune si seminte. Ouale, uleiul de peste si carnea sunt permise, dar doar daca provin din surse sustenabile.


 

Ce poti consuma daca tii dieta pegan?

Se recomanda ca 75% din dieta ta sa constea din urmatoarele produse:

 

Legume: muguri de bambus, varza de bruxelles, conopida, broccoli, rosii, ardei.

 

 

Fructe: mere, cirese, fructe de padure,citrice.

 

  

Grasimi bogate in Omega 3: nuci, avocado, ulei de masline.

 

  

Proteine din surse sustenabile: vita, pui somon oua.

 

  

Zaharuri naturale: sirop de artar, zahar de cocos, miere.


 

Hyman a afirmat ca, daca sunt urmate corect, atat dieta paleo cat si cea vegana aduc mari beneficii precum pierderea in greutate, scaderea colesterolului si tin sub control diabetul.

 

 

Dr. Hyman a afirmat ca „aceasta modalitate de a manca are cel mai mult sens pentru sanatatea noastra si sanatatea planetei noastre. Este mai sustenabila si blanda cu animalele”.

 

 

Sursa foto: Google.com

unica.ro