Ai nevoie de un un mic dejun in care sa predomine proteinele, cum ar fi ouale fierte, branza de vaci, tofu, iaurt degresat sau carne de pui rece. Tot la micul dejun poti bea un ceai negru sau o cana de cafea.

 

La birou ai nevoie neaparat de o sticla de 1,5 litri de apa plata si cateva legume, precum morcov, telina, ardei sau castravete, in caz ca vrei sa rontai ceva. Un truc eficient ar fi o cana de cafea fierbinte cu lapte degresat, care, potrivit celor scrise de Oana Cuzino pe blog, “taie foamea instantaneu”.

 

La pranz, consuma o supa clara de pui sau legume. Felul doi poate fi o bucata de carne de pui, vita sau peste cu salata. Pentru cele care tin post, Oana Cuzino recomanda ciupercile la cuptor, gatite cu putin ulei de masline.

 

 

Gustarea de dupa-amiaza poate consta intr-un pahar mare de iaurt natural cu 0,1 - 1,5 % grasime sau un pahar cu lapte de migdale, daca esti vegetariana.

 

La cina, nu mai tarziu de 6.30 - 7.00, poti manca o salata bogata, cu salata, rucola, ceapa verde si eventual fasole pastai, pentru consistenta. Ca dressing, amesteca sucul de la un sfert de lamaie cu piper, ierburi aromate si o lingura de ulei de masline. Poti adauga in salata ton, hering, fructe de mare sau carne de curcan.

 

Daca iti este foame in continuare, Oana Cuzino recomanda sa servesti inainte de culcare un pahar de lapte dulce, degresat, cu putina coaja de lamaie.

 

In plus, este recomandat sa maresti programul de exercitii fizice cu 10-15 minute. Poti alege sa faci miscare dimineata, sa mergi mai mult pe jos sau sa mergi la sala, unde sa stai ceva mai mult decat de obicei.

sursa:feminis.ro

acasatv.ro