Acelora dintre voi care nu vor sa-si petreaca Sarbatorile pline de frustrari gastronomice, le recomandam sa dea jos cateva kilograme inainte de Craciun, pentru ca apoi sa se bucure de rasfatul culinar total. Mai jos v-am pregatit cateva sfaturi dietetice sanatoase, care va vor ajuta sa intrati in rochia perfecta de Revelion si sa nu treceti prin chinurile dietei de dupa.

 

1. Mananca cel putin un fruct citric pe zi

Fa-ti o regula din a manca un fruct citric in fiecare zi. O portocala, un grapefruit, o lamaie sau un pomelo iti va accelera metabolismul si te va ajuta sa arzi caloriile mai eficient. In plus, citricele contin multa vitamina C, care iti va creste imunitatea organismului in perioada de iarna. Daca nu iti place sa le mananci goale, poti taia in bucati doua fructe citrice si le poti acoperi cu un iaurt degresat.

 

 

 

 

 

 

2. Inlocuieste uleiul de floarea soarelui cu cel din nuca de cocos

Dieteticienii recomanda folosirea uleiului din nuca de cocos in defavoarea oricarui alt tip de ulei vegetal. Bineinteles, acesta fiind un text despre diete, nu ne referim la utlizarea uleiului pentru prajit, ci la utilizarea lui in salate sau alte preparate similare. In cazul acesta, uleiul din nuca de cocos ajuta la o mai buna functionare a tiroidei, lucru esential pentru accelerarea metabolismului.

 

 

 

 

3. Alege gustari sanatoase chiar inainte de masa

Un sfat simplu si practic daca vrei sa slabesti fara mare bataie de cap este sa alegi o gustare sanatoasa si usoara, chiar inainte de masa. Serveste un avocado sau cateva migdale cu 10 minute inainte de pranz pentru a reduce pe cale naturala cantitatea de mancare pe care o vei consuma.

 

 

 

 

 

 

4. Consuma mai multe cereale integrale

Include cat mai multe alimente integrale (cereale, paine integrala, paste integrale, orez brun) indieta daca vrei sa dai jos kilograme intr-un timp record. Expertii in dietetica spun ca cerealele integrale ar trebui sa constituie cea mai consistena parte a meselor tale zilnice daca vrei sa slabesti sanatos.

 

 

 

 

 

 

5. Mananca cat mai multe mancaruri bogate in magneziu

Nutritionistii sustin ca ar trebui sa consumam in jur de 320 de mg de magneziu zilnic, pentru a ne tine metabolismul la rata optima. Painea din grau integral, spanacul, mazarea si nucile sunt cateva surse excelente de magneziu, pe care ar trebui sa le includeti in dieta voastra de dinainte de Sarbatori, daca vreti o silueta fabuloasa.

 

 

 

 

Perfecte.ro