Chiar daca ti-ai impus o anumita dieta si faci des sport, sa scapi de grasimea de pe abdomen nu este chiar atat de usor. Trebuie sa iti faci dinainte un plan bine pus la punct pentru a te asigura ca eforturile tale vor avea succes.

 

Nu este vorba numai despre aspectul fizic

Stim, un abdomen cu grasime nu este cel mai estetic lucru la care te poti gandi, insa nu acesta este motivul care ar trebui sa iti dea de gandit. Cercetatorii americani au facut mai multe studii ale caror rezultate sunt ingrijoratoare. Persoanele care au depozite de grasime in jurul taliei au un risc mult mai ridicat de a suferi de boli de inima si de diabet de tipul 2. Aceste depozite de grasimi se acumuleaza si in jurul organelor vitale si din acest motiv pot duce la grave probleme de sanatate.

 

Ce poti face: Masoara-ti zilnic circumferinta taliei si fa exercitii fizice menite a te scapa de aceste depozite de grasime. Si masajul ajuta!

 

Genetica are un rol important

Daca citesti acest articol, atunci te confrunti cu aceasta problema si o vei regasi si la persoane apropiate din familia ta. Un studiu din 2013 a relevat faptul ca exista 5 gene diferite care au un rol important in determinarea cantitatii de grasime pe care o acumulezi in jurul taliei.

Nu te descuraja! Nu uita ca genetica doar influenteaza posibilitatea ca tu sa mostenesti aceasta problema. Stilul tau de viata este cel care stabileste pana la urma felul in care arata corpul tau.

Este important sa iti pastrezi simtul realitatii. Exista posibilitatea ca o dieta corespunzatoare, exercitiile localizate si controlul stresului sa nu te ajute sa scapi de grasimea de pe abdomen.

Mai multa masa musculara

Ca sa scapi de grasimea de pe abdomen trebuie sa obtii mai multa masa musculara. Masa musculara ajuta la imbunatatirea ratei metabolice si impiedica acumularea depozitelor de grazime. Poate nu stiai, dar potrivit cercetatorior de la Harvard, exercitiile de forta ajuta mai mult la combarerea depozitelor de grasime decat exercitiile tip cardio. De asemenea, de ajutor poate fi si o dieta bogata in proteine. Vorbim de aproximativ 25-30 de grame de proteine la fiecare masa (aproximativ jumatate de piept de pui)

Calitatea caloriilor conteaza foarte mult

Orice consumam contine calorii. Insa este foarte important si sa luam in considerare calitatea acestora. Multe alimente si mancaruri procesate nu contin fibre, ci chimicale care iti pot deregla nivelul hormonal si nu fac altceva decat sa duca la acumularea kilogramelor in plus. Alimente precum fructe, legume, cereale si produse bio din carne vor oferi corpului tau vitamine, minerale si antioxidanti atat de necesari in lupta contra kilogramelor in plus.

Incearca sa mentii un nivel scazut al stresului

Nu iti spunem un lucru nou, nu? Un nivel ridicat al stresului iti poate da peste cap intregul organism. Stresul te va impiedica sa mergi sa sala, sa dormi acele 8 ore necesare in fiecare noapte, sa mananci sanatos. Iti mai spunem doar ca cercetatorii de la Universitatea Wake Forest au dezvaluit ca, daca dormi doar 5 ore pe noapte sau mai putin, sansele de a acumula kilograme cresc, in special in zona abdomenului.

 

Sursa foto: Google.com

Elle.ro