Fa multe exercitii de tip cardio

Sa arzi cat mai multe calorii este extrem de important, pentru ca asta de va ajuta sa scapi de grasimile de pe intregul corp. Alege exercitiile care ard cele mai multe calorii - alergatul, mersul pe bicicleta sau saritul coardei.

Specialistii in fitness recomanda o sesiune cardio de cate o ora de 5 ori pe saptamana pentru a se observa o diferenta.

Fa exercitii....in panta!

Mergi pe banda inclinata, urca scari sau dealuri. Este un exercitiu extrem de eificient pentru picioare - vei arde multe calorii si vei simtii muschii cum lucreaza.

Fa multe fandari si genuflexiuni

Exercitiile cardio nu sunt suficiente daca vrei sa slabesti in zona coapselor. Este nevoie de exercitii care sa actioneze exact in zona in care vrei sa scapi de grasimi. Asa ca pregateste-te sa faci sute de genuflexiuni si fandari.

Nu sari peste mese si asigura-ti necesarul zilnic de calorii

Este important sa iei micul dejun. Studiile au aratat ca persoanele care mananca prima masa a zilei au tendinta de a consuma mai putine calorii in restul zilei decat cele care sar peste micul dejun.

De asemenea, inlocuieste gustarile dulci cu surse de proteine si fibre -  te vor mentine energica toata ziua.

Ia multe gustari si bea multa apa

Daca iei cate o mica gustare la o data la 2 ore, te va ajuta sa nu te infometezi si sa eviti mesele copioase la pranz sau la cina. Ai grija insa sa nu depasesti 150 de calorii pe gustare si alege mancaruri bogate in fibre si proteine.

Alege apa de fiecare data cand iti este sete. Astfel, te vei hidrata corespunzator si vei evita si caloriile inutile pe care le contin sucurile sau alte bauturi dulci. Pe langa faptul ca are zero calorii, apa te mentine hidratata si te ajuta in lupta cu grasimile.

Perfecte