Fiecare dintre aceste boli si afectiuni afecteaza sanatatea dumneavoastra intr-un mod negativ si pot deveni fatale daca nu eliminati excesul de grasime abdominala. Dar, pentru a avea grija de ea, trebuie sa stiti mai intai ce tip de burta aveti. Dupa ce identificati tipul de burta, urmati pasii urmatori pentru a scapa de ea.

 

 

Burta de alcool sau roata de rezerva

 

Este acea burta foarte generoasa pe care o intalnim la persoanele cu exces mare de greutate. Grasimea, care este moale, s-a instalat pe toata talia, dar si pe coapse si posterior. Din fericire, este cel mai usor de indepartat pentru ca este provocata de obiceiurile proaste. Daca ai o astfel de burtica inseamna ca duci o viata sedentara si esti dependenta emotional de dulciuri si alti carbohidrati.

 

1. Renunta complet la alcool;

2. Schimba-ti dieta, consuma legume, fructe, carne slaba, peste, totul gatit cat mai natural, fara prajeli;

3. Fa multa miscare.

 

 

Burta de stres

 

Grasimea se afla in special in zona buricului, mai putin pe laterale. Este tipica persoanelor perfectioniste, anxioase, care isi fac multe griji si sunt ocupate – sar peste mese sau mananca fast-food. Acestea au si probleme digestive, cum ar fi sindromul colonului iritabil, constipatie sau balonare, iar la atingere, abdomenul este mai degraba tare.

 

1. Dormi cel putin 8 ore pe noapte si la pranz, cand prinzi ocazia. Lipsa asomnului iti afecteaza sistemul hormonal, inclusiv acei hormoni care regleaza pofta de mancare;

2. Gaseste modalitati de a combate stresul;

3. Fa mai mult sport;

4. Consuma alimente bogate in magneziu, care au efect antistres, precum legume cu frunze verzi, nuci si alune.

 

 

Burta mica si joasa

 

Mergi la sala, mananci sanatos si totusi nu scapi de un colacel situat in partea de jos a abdomenului. Probabil ca esti o femeie foarte ocupata si ai intrat intr-o rutina care nu solicita corpul indeajuns de mult incat sa te scape de burtica. Prea multe abdomene executate incorect iti suprasolicita muschii spatelui si iti strica postura. Ajungi sa ai o pozitie gresita cu spatele curbat in interior si abdomenul in fata.

 

1. Consuma multe fibre;

2. Bea multa apa si mananca alimente cu rol antiinflamator, cele care contin grasimi omega;

3. Executa corect abdomenele si schimba programul de exercitii pe care il faci.

 

Burta de mamica

 

Ai nascut destul de recent si nu prea ai timp pentru tine. De aceea te stresezi ca trebuie sa incepi un program de exercitii fizice ca sa scapi de rutina. Insa nu te panica!

 

1. Asteapta 2-3 luni dupa nastere inainte de a incepe exercitiile;

2. Consuma mai mult peste sau ia supliment cu ulei de peste;

3. Include in dieta ta grasimile bune: nuci, alune, seminte de in si ulei de masline extravirgin;

4. Odihneste-te!

 

 

Burta balonata

 

Esti slaba, dar ai burtica? Desi dimineata adbomenul este plat, spre dupa-amiaza burtica incepe sa creasca din cauza balonarii. Cel mai probabil suferi de o intoleranta alimentara nedescoperita sau digestia ta este lenta din cauza dietei gresite.

1. Evita alimentele care provoaca balonare, gluten sau lactate;

2. Urmeaza o dieta cu multe legume, fructe, peste si carne slaba;

3. Ca sa ai o digestie mai buna ia un mic dejun bogat, iar seara o cina foarte usoara;

4. Mesteca bine si bea multa apa pe parcursul zilei;

5. Dupa fiecare masa, fa o plimbare usoara.incearca un supliment cu prebiotice si probiotice.

 

 

Sursa foto: Google.com

tabu