Cand vine vorba de o dieta pentru slabire, cel mai important este sa consumi alimente naturale si sanatoase. De aceea, include in dieta ta fructe bogate in fibre si care contin cat mai putin zahar. Desi poate parea greu de crezut, acestea iti vor satisface foamea. 

 

Iata cinci fructe naturale si delicioase care sa nu-ti lipseasca din bucatarie: 

 

Mere

 

Merele sunt bogate in fibre, ceea ce te va ajuta sa te simti satisfacuta dupa ce le vei consuma. Acest fruct poate fi gustarea perfecta dintre mese sau il poti folosi ca ingredient pentru salata ta preferata.

 

 

Portocalele

 

Nu numai ca sunt bogate in fibre, portocalele contin apa pentru a te mentine hidratata pe tot parcursul zilei. Hidratarea joaca un rol important in senzatia de foame, asa ca acest fruct este perfect pentru a te simti plina si pentru a elimina poftele inutile. Trebuie insa sa ai grija, deoarece aciditatea acestui fruct iti poate afecta stomacul.

 

 

Pepene galben

 

Pepenele galben este perfect pentru dieta ta, deoarece este bogat in fibre si contine putin zahar. Desi poate parea ca este prea dulce ca sa nu ingrase, pepenele galben este chiar un aliment foarte sanatos. Acesta contine antioxidanti si poate reduce riscul de cancer.

 

 

Zmeura

 

Zmeura contine mai multa fibra decat oricare alt fruct. Ea este foarte satioasa si ajuta la prelungirea procesului de digestie, de aceea nu vei resimti foame la scurt timp dupa consum. Poti manca zmeura cu iaurt dimineata sau cu paine prajita ca si gustare la pranz. 

 

 

Seminte de rodie

 

Fiind un alt fruct bogat in fibre, rodia ar trebui sa fie fructul de baza al dietei tale. Acest aliment contine o multitudine de vitamine si nutrienti care iti tin de foame, dar nu ingrasa. Cumpara seminte de rodie inghetate pentru o gustare rapida si usor de preparat. Totodata, poti incerca sa iti faci si diferite sucuri in care sa adaugi aceste fructe. 

 

 

 

Sursa foto: Google.com


elle.ro