Acest lucru se datoreaza raspunsului natural al organismului la vremea rece, care include frisoane, respiratie mai rapida si dorinta generala de a ajunge intr-un mediu mai cald cat mai rapid posibil.

 

Cu toate acestea, intr-o perioada de cateva saptamani, corpul se va adapta la o vreme mai rece. Corpul uman pare sa fie mai putin eficient la adaptarea la vremea rece decat la vremea calda sau altitudine.

 

“In cele din urma suntem o specie adaptata la caldura.”, a declarat Josh snodgrass, antropolog la Universitatea din Oregon, Eugene, pentru Discovery.

 

 

Cum ajutam organismul sa se adapteze la ora de iarna

Cele mai frecvente reactii la schimbarea de ora sunt oboseala accentuata, irascibilitatea, anxietatea, tulburarile de somn, nivelul crescut de stres, lipsa de energie, disconfortul, durerile de cap si chiar dereglarile hormonale.

 

 

Fructele oleaginoase sunt surse de vitamine si minerale, astfel ca ne adapteaza organismul la schimbarile de mediu si asigura un nivel crescut de energie. Contin uleiuri si grasimi sanatoase si au un aport nutritiv extraordinar, potrivit libertateapentrufemei.ro.

 

Vitamina C reda energia organismului pe durata intregii zile, intareste sistemul imunitar si ajuta la absorbtia fierului, un mineral vital pentru transportul oxigenului si al substantelor nutritive in corp. In plus, vitamina C este un aliat de nadejde al organismului in sezonul rece.
in topul celor mai bogate surse de vitamina C se afla kiwi si ardeiul gras rosu, care contin mai multa vitamina C decat o portocala.

 

Sursa foto: Google.com

Csid.ro