Noroc cu minunata putere a stiintei, deoarece exista anumite metode usoare de a remedia aceasta problema. 

 

Iata 8 sfaturi grozave care te vor ajuta sa adormi mai repede si sa ai un somn linistit. 

 

1. Durerea in zona umerilor 

Incearca sa nu dormi pe o parte. Daca esti genul de persoana care doarme doar pe o singura parte si durerea se manifesta doar la un singur umar, incearca sa dormi pe partea opusa. Imbratisarea unei perne te-ar putea ajuta.

 

 

 

 

2. Este greu sa adormi

Evita cafeina cu cateva ore inainte de ora de culcare si fa putina miscare fizica dimineata si dupa-amiaza. Pune-ti telefonul de-o parte cu cel putin o ora inainte sa te culci.

 

 

3. Nu poti sa te trezesti

Incearca sa te trezesti in fiecare zi la aceeasi ora, chiar si in weekend, pentru a-ti lasa corpul sa se obisnuiasca cu ora respectiva.

 

 

 

 

 

 

4. Nu poti sta treaz

Evita alcoolul inainte de culcare, deoarece poate reduce somnul profund. Asigura-re ca temperatura din camera ta se situeaza intre 20-25 grade celsius.

 

 

5. Durerile de spate

Pune-ti o perna sub coapse, daca dormi pe fata sau sub pcioare, daca dormi pe spate.

 

 

 

 

 

6. Crampe la picioare

Incearca sa iti masezi acea parte a corpului, aplicand caldura asupra muschiului si intinde-l pentru a ameliora durerea.

 

 

7. Dureri in zona gatului

Inlocuieste-ti pernele cel putin la 2 ani. Conform unor studii s-a demonstrat ca pernele de firma si din latex sunt cele mai comfortabile.

 

 

8. Sforaitul

Incearca sa dormi pe o parte. Poti sa iti cureti mereu sinusurile inainte de culcare si sa eviti alcoolul. 

protv.ro