1. Mere - 47 kcal/100g

Un proverb din batrani spune ca un mar pe zi tine medicul departe. Si nu exista adevar mai mare. Pentru ca merele sunt pline de vitamine esentiale precum vitamina C si A si mentin sanatatea inimii.

 

2. Caise – 12 kcal/buc

Consumul de caise reduce riscul de accident vascular cerebral si de atac de cord. Aceste fructe sunt pline de vitamina C, potasiu si fibre, care ajuta la buna functionare a inimii.

 

3. Asparagus – 6 kcal/buc

Asparagusul este bogat in antioxidanti si contine o multime de vitamine esentiale, cum ar fi A, C, E si K, dar si multe fibre. cotinut caloric:

 

4. Sfecla - 36 kcal/100g

Sfecla rosie este o sursa buna de fier si de acid folic, dar si de antioxidanti. Consumul de sfecla scade tensiune arteriala si creste performanta intelectuala, prevenind dementa.

 

5. Broccoli - 33 kcal/100g

 

Broccoli are o cantitate importanta de vitamina K si vitamina C si are, de asemenea, un continut important de potasiu si fibre. Antioxidantii ajuta la lupta impotriva bolilor precum cancerul.



6. Telina – 2 kcal/buc

Telina are un continut mare de apa, motiv pentru care vei arde mai multe calorii atunci cand vei consuma aceasta leguma.



7. Usturoi - 49 kcal/100g

Nu trebuie sa mananci o cantitate prea mare de usturoi, intrucat aportul caloric poate fi semnificativ in acest caz, insa vei arde mai multe calorii daca mananci un singur catel de usturoi.



8. Fasole verde - 24 kcal/100g

Mananca fasole verde si vei avea un abdomen plat, anunta nutritionistii. Este bogata in vitamine.



9. Praz - 22 kcal/100g

Prazul sunt o sursa excelenta de vitamina K, precum si de mangan, vitamina B6, cupru, fier si vitamina C.



10. Lamai - 3 kcal/felie

Cand viata iti da lamai mananca-le! O felie contine doar trei calorii, iar beneficiile sale pentru sanatate sunt binecunoscute.


ele.ro