Kate Middleton este sotia printului William si mama a trei copii: printul George (5 ani), printesa Charlotte (3 ani) si printul Louis, care s-a nascut in luna aprilie a acestui an. Acum, Keira Knightley a scris un eseu pentru volumul "Feminists Don’t Wear Pink and Other Lies", in care remarca faptul ca aparitia lui Kate in public, la cateva ore dupa ce nascuse cel de-al doilea copil, promoveaza o imagine nerealista despre maternitate. "A iesit din spital sapte ore mai tarziu, cu machiaj impecabil si pantofi cu toc. Chipul pe care lumea doreste sa-l vada... Nu arata. Nu spune. Stai acolo cu fetita ta in brate, sa fii pozata de fotografi barbati".

Actrita, care are o fiica, Edie, cu sotul ei, James Righton, a comparat imaginea lui Kate de dupa nastere cu propria sa experienta. Aceasta a descris momentul in care a nascut, oferind, cu sinceritate, detalii grafice. "Vaginul meu s-a desfacut. Ai iesit cu ochii deschisi. Cu bratele in aer. Tipand. Imi amintesc voma, sangele, cusaturile”. Cartea "Feminists Don’t Wear Pink and Other Lies" include si un eseu scris de actrita Gemma Arterton.

Cu toate acestea, nu toata lumea este de acord cu Keira, inclusiv unii utilizatori de Twitter. "Unele femei prefera sa tina lucrurile murdare pentru ele. Nu le mai faceti de ras doar pentru ca sunt diferite fata de voi”, a scris cineva.  Altcineva a sarit in apararea Keirei: "Ea nu o critica personal pe Kate, ci mai degraba faptul ca familia regala si societatea nu vor sa vada cum arata, in realitate, o nastere", consemneaza Express.co.uk

Sursa foto: Google.com

Perfecte