Chiara Ferragni – italianca din spatele blogului de succes The Blonde Salad – a creat o adevarata furtuna pe social media cu cele trei rochii de mireasa Dior, iar designerul a avut numai de castigat. Expertii Launchmetrics au urmarit nunta #TheFerragnez si au calculat impactul pe care Chiara Ferragni, Fedez, urmaritorii lor, invitatii si brandurile implicate in planificare si productie (de la Altialia, Dior, Prada etc), l-au avut pe social media.

 

 

Intre cei 14.6 milioane de urmaritori ai bloggeritei, cei 6.6 milioane ai lui Fedez si toti cei care au postat de la eveniment sau in legatura cu acesta, Launchmetrics a inregistrat un impact total mediatic, determinat de audienta, de 36 milioane de dolari si 67 de milioane de interactiuni prin postari pe Instagram, comentarii, story-uri, sau presa online.

 

 

Expertii de date Launchmetrics au comparat si valoarea impactului pe care l-a avut rochia celebrei bloggerite Chiara Ferragni (Dior), cu rochia de mireasa a Ducesei Meghan Markle (Givenchy). Rezultatul este unul neasteptat. Impactul pe care l-a avut rochia de mireasa Dior a fost aproape dublu.

 

Potrivit Daily Mail, Launchmetrics au estimat ca Familia Ferragnez i-au furnizat 5.2 miloane de dolari casei de moda Dior, in urma influentei pe care a avut-o faptul ca bloggerita a purtat rochiile respective.

 

 

Ascensiunea pe social media a bloggeritei Chiara Ferragni si a lui Fedez are sens in comparatie cu Printul Harry si Ducesa de Sussex.

 

Acestia din urma, in calitate de membri ai familiei regale, nu au voie sa aiba propriile conturi pe social media. De fapt, Meghan a fost nevoita sa renunte si la contul sau privat si la blogul ei de moda si lifestyle (The Tig), dupa ce s-a logodit cu Printul Harry. Toata reclama mediatica a nuntii regale nu a fost initiata de cuplu si nu au promovat deloc evenimentul, in afara faptului ca publicau informatii specifice, prin intermediul Palatului Kensington.


 

Este un contrast puternic in ceea ce priveste promovarea nuntii familiei Ferragnez. Cei doi nu au dezvaluit prea mult din ceea ce avea sa urmeze – nici detalii privind rochiile, procesul de design si decorul etc. Mai mult decat atat, casa de moda Dior a dezvaluit un filmulet making ofabia dupa ce Chiara a postat primele fotografii cu rochiile.

 

 

Sursa foto: Google.com

Perfecte