Coco Pink Princess, dupa username-ul care a consacrat-o, este probabil cel mai tanar influencer de pe Instagram. Si daca va intrebati cum a ajuns Coco sa aiba inspiratia necesara, sustinere si cel mai important, piesele vestimentare necesare, mama ei, Misato, proprietara magazinului vintage "Funktique" din Tokyo, a explicat: "Toata lumea se imbraca extravagant in Harajuku. Din cap pana in picioare. Si noi avand magazinul, a crescut inconjurata de haine. Vede asta de cand era mica, am deschis magazinul cand ea avea doi ani, deci este normal sa fie interesata de lumea modei."

 

 

 

 

 

Si cum advertisingul s-a mutat pe platformele sociale, primul model pentru magazinul lui Misato a fost chiar Coco. Nu a durat mult pana cand oamenii au cerut ca fetita sa aiba contul sau propriu de Instagram. Si atunci a inceput totul. "Imi amintesc cum la inceput voia neaparat sa aiba «K»-ul la numarul de urmaritori, semn ca a trecut de 10.000.", spune mama ei. Si nu a durat deloc mult. Chiar daca parintii ei ii administreaza contul, fetita alege pozele. Acordand multa atentie luminii, incadrarilor si mai presus de toate, hainelor, Coco a ajuns la 6 ani o vedeta in lumea fashionului.

 

 

 

 

Au trecut doi ani de atunci, iar acum se bucura de notorietate mai mult ca oricand. "Brandul ei preferat e Gucci.", iar in tinutele sale se regasesc si piese Fendi, Balenciaga si Shrimps. Pe scurt, Coco este un hypebeast-influencer, in miniatura.

 

 

 

 

 

 

 

Sursa foto: Google.com; Instagram.com

verdict.