Grijile pentru cel mic, stresul si noptile nedormite isi pot pune amprenta asupra chipului si siluetei tale, insa daca tii cont de urmatoarele reguli de alimentatie, fii sigura ca energia si fizicul tau vor fi la cote maxime.

Prima regula în redobândirea energiei este impartirea meselor, cu cat mai dese, cu atat mai bine, astfel incat sa nu-ti lipseasca niciodata nutrientii necesari pentru a fi in forma si a avea grija de tine si copilul tau.

 

Informeaza-te in privinta vitaminelor si mineralelor din alimente

 

Alimentele bogate in nutrienti sunt si cele care au cele mai putine calorii, dar cantitate crescuta de fibre, care te fac sa te simti satula pe o perioada lunga de timp si care te energizeaza si „te pregatesc” pentru trezirile nocturne de alaptare.

 

Iata ce recomanda specialistii: fructe si legume, cereale integrale, proteine (carne rosie, peste, soia), lactate cu continut scazut de grasime, legume verzi, suplimente cu fier (in special daca prezinti simptome de depresie postpartum), vitamina C sub firma de suplimente sau direct din surse naturale precum portocalele, rosiile si sucurile naturale de fructe.

 

In privinta tentatiei de a rontai, expertii interzic cu desavarsire consumul de chips-uri si ciocolata su biscuiti si recomanda inlocuirea acestora cu crackersi din cereale integrale si humus, oleaginoase (migdale, fistic, alune de padure etc.), ou fiert, branzica degresata, mere si iaurt grecesc amestecat cu afine proaspete.

csid.ro