Chiar de sarbatorile de iarna, prezentatoarea celui mai incendiar show culinar, Gusturile se discuta, de la PRO TV, Silvia Petrov, si-a organizat alaturi de logodnicul ei, Sergiu Cretu, o escapada de neuitat in Mauritius, una dintre cele mai spectaculoase destinatii exotice ale lumii. „O vacanta in tarile calde e un vis de al nostru inca din copilarie. Suntem o gasca formata din zece oameni. Acest sejur e planificat inca din vara trecuta. Initial voiam sa mergem in Marachesh, dar dupa ce am vazut poza de mai jos, am spus ca trebuie neaparat sa vad locul asta”, povesteste entuziasmata blondina.

Cunoscutul cuplu va intalni noul an tot in aceasta locatie de vis: „E paradoxal sa vezi decoratiuni de Craciun in toiul verii, insa ne plac la nebunie insulele, apa azurie, oamenii colorati”, spune Silvia.

Se odihnesc vizitand o multime de locuri ce ascund o istorie si o cultura deosebita: „La plaja stam doar pana la 11 dimineata. Mergem zilnic in excursii, dar cand calatorim pe insula facem si popasuri pe plajele care ne impresioneaza. Mauritius este o insula de zahar, vanilie si rom. Am reusit sa merg pe unul dintre cele mai frumoase drumuri din lume, Macondé Road.”

Chiar daca sunt niste aventuristi si au avut parte de multe alte vacante foarte spectaculoase, totusi au ramas profund impresionati de: „Parcul natural “La vanille”, care ne-a lasat pur si simplu masca. Am hranit testoase gigantice. Ne-am jucat cu o familie de lemurieni. Rezervatia adaposteste 2000 de crocodili, 1000 de broaste testoase uriase, 23 000 de specii de insecte, iguane, lilieci si zeci de specii de pesti. Am tinut neaparat sa mancam la restaurantul Rezervatiei care are in meniu bucate din crocodil. Eu am ales totusi o salata, insa Sergiu n-a ratat ocazia sa guste carnea de crocodil”, a adaugat jurnalista.

Spune ca acolo ploua in fiecare zi, daca nu la pranz, atunci seara tarziu, insa lucrul dat nu-i impiedica sa viziteze cat mai multe puncte atractive ale destinatiei: „Am vizitat plajele din nord si nord-vest: Trou-aux-Biches, Flic and Flac si Grand Baie. Ele sunt remarcabile datorita nisipului fin si alb, apa calda si limpede. Un sarm e ca plajele sunt putin populate. Flic en Flac este cunoscut pentru doua obiective turistice foarte interesante: Pamantul in 7 culori si Cascada Chamarel.”

Si daca este o impatimita a gusturilor, Silvia nu a ezitat sa cunoasca si sa devoreze cele mai speciale delicii culinare de acolo. „Aici este un rai al fructelor exotice si al condimentelor. Gustul ananasului, spre exemplu, este incomparabil cu cel al ananasului comercializat in Moldova. Bucataria e indiana, respectiv foarte colorata, dar tare tare picanta. Bautura vedeta e apa de cocos”, specifica plina de entuziam rebela si indrazneata prezentatoare.