Filmuletul, care are 1 minut si 40 de secunde, a reusit sa stranga, pana acum, peste 5 milioane de vizualizari.
Reclma se concentreaza pe un batranel, fost alergator de maraton, care duce o existenta monotona intr-un azil de batrani. Totul se schimba in ziua in care isi gaseste vechea pereche de incaltaminte Adidas si incearca sa retraiasaca momentele de glorie din tinerete si sa isi recastige libertatea.in repetate randuri, angajatii azilului incearca sa il opreasca, insa spotul publicitar se termina intr-o nota pozitiva.
 
Din pacate pentru Eugen, cei din departamentul de comunicare si relatii cu publicul al companiei nu i-au raspuns la mesaje, iar reclama a ramas neoficiala.
“Am incercat sa o trimitem la departamentul de comunicare al Adidas, dar nu am primit nicio reactie“, a declarat Eugen pentru The Huffington Post.
 
Internetul crede ca cei de la Adidas au facut o greseala imensa cand nu au luat in considerare reclama. Noi va lasam sa decideti singuri:

mediafax.ro