Aceasta include fond de ten rezistent, balsam de buze fara efect de stralucire si creion de sprancene in patru nuante diferite. "Asa cum Gabrielle Chanel (Coco) a imprumutat articole din garderoba barbatilor pentru a le imbraca pe femei, Chanel s-a inspirat din universul feminin pentru a scrie sintaxa unei noi estetici pentru barbati. Linii, culori, atitudini, gesturi. Nu exista nicio conditie care sa fie masculina sau feminina: numai stilul defineste ceea ce doreste sa devina o persoana", declara reprezentantii brandului.

 

 

Interesul pentru machiajul barbatilor a crescut in zona social media. Bloggerii de pe Youtube precum MannyMUA, Patrickstarrr si James Charles - care ofera tutoriale despre frumusete si machiaj - au milioane de abonati. Iar acesta este un nou teritoriu de explorat pentru casa de moda franceza. Misiunea lor este de a crea produse care "se desprind de coduri si reinventeaza regulile". Linia de machiaj a fost numita dupa Boy Capel, iubitul si muza lui Coco Chanel. Preturile articolelor nu au fost inca dezvaluite, dar produsele de frumusete vor fi disponibile pentru cumparare incepand cu luna noiembrie.

 

 

Sursa foto: Google.com

Perfecte